Doprava

Obchodnépodmienkye-shop

Cenník dopravy

Odstúpenieod zmluvy

Ochrana osobných údajov

Po celom území Slovenskej a Českej republiky poskytujeme doručenie tovaru prostredníctvom kuriéra UPS.

Bežná doba expedície je do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky (v prípade dobierky) alebo do 3 dní od pripísania platby v hodnote nákupu na náš účet. 

 

Doprava kuriérom

Kuriér  rozváža tovar v pracovných dňoch od 8. do 18 hod. Presnú hodinu dovozu nieje kuriér schopný garantovať. V deň dodania Vás bude kuriér kontaktovať.

Tovar je predávajúcim dodávaný pred prvé vchodové dvere budovy, ktorej adresa bola dohovorená ako miesto dodania.

Uvedené ceny platia iba pri objednávke cez e-shop.

 

 

Cenník dopravy

 

Ceny dopravy pre
Slovenskú Republiku

Cena dopravy sa určuje na základe hodnoty nákupu

Druh dopravy

do 60€

nad 60€

Slovenská pošta (dobierka)

3,80€

ZDARMA

Slovenská pošta (platba vopred)

2,90€

ZDARMA

Kuriér (dobierka)

Nie je v ponuke

Nie je v ponuke

Kuriér (platba vopred)

Nie je v ponuke

Nie je v ponuke

Ceny dopravy pre
Českú Republiku

Cena dopravy sa určuje na základe hodnoty nákupu

Druh dopravy

do 80€

nad 80€

Slovenská pošta (platba vopred)

5,40€

ZDARMA

Kuriér (platba vopred)

Nie je v ponuke

Nie je v ponuke

 

  

 

Na čo dávať pozor pri preberaní zásielky od kuriéra a čo robiť keď je zásielka poškodená?

Zákazník je vždy povinný vizuálne si skontrolovať zásielku pred podpísaním preberacieho dokladu (prepravného listu). Neskoršie reklamácie náš zmluvný prepravca neuznáva. V prípade, že po vizuálnej kontrole nezistíte poškodenie obalu, podpíšte preberací doklad. Tu svojím podpisom potvrdzujete prevzatie kompletnej zásielky v nepoškodenom stave. Po podpísaní preberacieho dokladu máte možnosť skontrolovať si obsah zásielky za prítomnosti kuriéra.

Ak zistíte poškodenie obalu, určite zapíšte tento stav do preberacieho dokladu. Po podpísaní preberacieho dokladu máte možnosť si skontrolovať obsah zásielky za prítomnosti kuriéra. Ak je zásielka poškodená, tento stav zapíšte do preberacieho dokladu a odmietnite zásielku prevziať.

Následne budete kontaktovaní pracovníkmi nášho oddelenia zákazníckej podpory.

V prípade, že poškodenie obsahu zásielky zistíte až po jeho prevzatí a odchode kuriéra, je nutné do 24 hodín reklamovať tovar mailom na adrese info@onamastyl.sk alebo poštou na adresu Radovana Čentéšová, Slnečná ulica 194/11, 951 04 Malý Lapáš.