Po celom území Slovenskej a Českej republiky poskytujeme doručenie tovaru prostredníctvom kuriéra UPS.
Bežná doba expedície je do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky (v prípade dobierky) alebo do 3 dní od pripísania platby v hodnote nákupu na náš účet.
Doprava kuriérom
Kuriér rozváža tovar v pracovných dňoch od 8. do 18 hod. Presnú hodinu dovozu nieje kuriér schopný garantovať. V deň dodania Vás bude kuriér kontaktovať.
Tovar je predávajúcim dodávaný pred prvé vchodové dvere budovy, ktorej adresa bola dohovorená ako miesto dodania.
Uvedené ceny platia iba pri objednávke cez e-shop.
Cenník dopravy
Ceny dopravy pre |
Cena dopravy sa určuje na základe hodnoty nákupu |
|
Druh dopravy |
do 60€ |
nad 60€ |
Slovenská pošta (dobierka) |
3,80€ |
ZDARMA |
Slovenská pošta (platba vopred) |
2,90€ |
ZDARMA |
Kuriér (dobierka) |
Nie je v ponuke |
Nie je v ponuke |
Kuriér (platba vopred) |
Nie je v ponuke |
Nie je v ponuke |
Ceny dopravy pre |
Cena dopravy sa určuje na základe hodnoty nákupu |
|
Druh dopravy |
do 80€ |
nad 80€ |
Slovenská pošta (platba vopred) |
5,40€ |
ZDARMA |
Kuriér (platba vopred) |
Nie je v ponuke |
Nie je v ponuke |
Na čo dávať pozor pri preberaní zásielky od kuriéra a čo robiť keď je zásielka poškodená?
Zákazník je vždy povinný vizuálne si skontrolovať zásielku pred podpísaním preberacieho dokladu (prepravného listu). Neskoršie reklamácie náš zmluvný prepravca neuznáva. V prípade, že po vizuálnej kontrole nezistíte poškodenie obalu, podpíšte preberací doklad. Tu svojím podpisom potvrdzujete prevzatie kompletnej zásielky v nepoškodenom stave. Po podpísaní preberacieho dokladu máte možnosť skontrolovať si obsah zásielky za prítomnosti kuriéra.
Ak zistíte poškodenie obalu, určite zapíšte tento stav do preberacieho dokladu. Po podpísaní preberacieho dokladu máte možnosť si skontrolovať obsah zásielky za prítomnosti kuriéra. Ak je zásielka poškodená, tento stav zapíšte do preberacieho dokladu a odmietnite zásielku prevziať.
Následne budete kontaktovaní pracovníkmi nášho oddelenia zákazníckej podpory.
V prípade, že poškodenie obsahu zásielky zistíte až po jeho prevzatí a odchode kuriéra, je nutné do 24 hodín reklamovať tovar mailom na adrese info@onamastyl.sk alebo poštou na adresu Radovana Čentéšová, Slnečná ulica 194/11, 951 04 Malý Lapáš.